Efendimizin Zeyneb B.Huzeyme İle Evlenişi

Yine bu sene içerisinde, Nebî (s.a.v.) Efendimiz Âmir b. Sa’sa’a oğullarından Ümmü’l-Mesâkîn (fakir anası) lakablı Zeyneb bin. Huzeyme ile evlendi. Hz. Zeynep Nebî (s.a.v.)’nin nikahı altında iki yada üç ay kadar kalabildi . Sonra vefat etti. Bir rivayete göre, Nebî (s.a.v.)’nin nikahında sekiz ay kalmıştır. Doğruları bilen sadece Allah’tır. [38]

[38] Tarih-i Halîfe s. 66.
İmam Zehebi, Tarihü’l İslam  Meğazi 3/216

2 Yanıt to “Efendimizin Zeyneb B.Huzeyme İle Evlenişi”

  1. otvav Says:

    selamun aleyküm kardeş siteni bayağı bir inceledim güzel bir site olmuş kaliteli ve esaslı içerikler koymussun sitene islama hizmet edenler muhakkak faziletini ahiret aleminde alacaklar kadeş senden bir istegim olacak yardım edersen çok sevinirim ben mesela kendi siteme hareketli linkli gif tarzı resimler eklemesini blimiyorum bu konuda bana yardımcı olurmusun bana nasıl yapıldıgını anlatırsan sevinirim konuyu dahada açacak olursam filistanbul ve destekci ol resimlerini nasıl yapıp ekliyorsun ve onları tıkladıkmı başka sitelere nasıl gidebilme özelliğini nasıl ekliyorsun bu konuda bana yardımcı olurmusun gif resmini nasıl ekliyon onlara nasıl link ekliyon bana bu konularda yardımcı olursan sevinirim selam ve dua ile

  2. blancharmstrong557 Says:

    Hey Dr. Scan Man … it’s got to be mitigated by the fact that you have such a large population! I wonder if also the fact that not as many people activ Click http://www.l33turl.com/dukcc091745

Bir Yanıt Bırakın

